DOTAZY K TVORBĚ WEBU
Jak dlouho běžně trvá tvorba webových stránek?
Čistě technicky by to bylo v řádu 1-2 týdnů. Ale celou tvorbu webu zařadit do časového rámce je individuální záležitost. Záleží s jakými podklady nakonec budeme pracovat, zda budeme nejprve tvořit logo, či psát texty pro Váš web. Nakonec také bude hrát roli, kdy jste provedli objednávku webu. Všechny objednávky webových stránek řadíme do fronty, tak jak přicházejí. Pokud tedy na tvorbu webu pospícháte, udělejte nejprve objednávku a pak máte čas dodat veškeré zbývající podklady. Ve chvíli kdy budeme mít od Vás vše, pustíme se do tvorby. Standardně tvorba webu trvá 3-4 týdny. O přesném termínu dodání Vás budeme informovat před zahájením tvorby.Jaké podklady od nás budete potřebovat?
Ideální je zaslat nám vše co máte aktuálně k dispozici. Logo, fotky, texty, videa.. a další poznámky. Na základě Vašich současných podkladů Vás budeme informovat o tom, co by bylo dobré ještě připravit. Případně můžete objednat psaní textů u našich copywriterek či Vám můžeme zaslat tip na nějakého dobrého fotografa. V případě, že byste potřebovali vyřešit Vaši firemní identitu - nebo jen logo, můžeme zadat jeho návrh grafikovi. Prostě Vám s podklady pomůžeme, pokud to bude potřeba. První krok je tedy společně Vaši situaci probrat a podklady můžeme řešit již v rámci projektu.Je součástí každého webu optimalizace pro vyhledávače?
Ano, po spuštění Vašeho webu na ostré doméně provedeme základní SEO optimalizaci a na závěr web zaindexujeme do obou nejdůležitějších vyhledávačů Google a Seznam.Je možné v budoucnu zapracovat na doplnění či rozšíření webu o další funkce.
Ano, webové stránky stavíme na Wordpressu, což je nejrozšířenější tzv. opensource redakční systém pro tvorbu webových stránek. Spousta funkcí je již vymyšlená, stačí tedy kolikrát najít ten správný plugin, který by vyřešil Vaše potřeby. Pokud však potřebný plugin neexistuje nebo preferujete řešení na míru, máte možnost poptat výrobu takové funkcionality přímo u nás.
DALŠÍ UŽITEČNÉ INFORMACE
Co byste měli vědět o Google kampaních?
Naším cílem je pomoci Vám levně NASTARTOVAT Vaše podnikání. A to nejen díky levné tvorbě webu, ale především díky BALÍČKU NASTARTUJTO. Ten zahrnuje veškeré naše zkušenosti a znalosti, jak efektivně nastavit kampaně pro Váš obor, ve Vaší lokalitě. A toto základní nastavení by mělo vytvořit stabilní základní kámen pro funkční dlouhodobé oslovování Vašich nových klientů. Je však pravdou, že správa Google kampaní má svá specifika. Pravidla inzerce a funkčnost ovlivňuje např. Vaše konkurence a její nabídka, která se může měnit v čase a postupně Vás může vytlačit z předních pozici. Mohou se zde projevovat trendy ve vyhledávání dle sezónnosti nabízených služeb/produktů. Objevují se zde stále nová doporučení od Googlu, který sleduje výsledky Vašich kampaní. Automaticky tedy Google nabízí doporučení, která ale nemusí být nutně vhodná zrovna pro Vaši kampaň. Naopak tato doporučení mohou výrazně zdražit cenu za získanou poptávku. Je toho zkrátka více a člověk bez zkušeností, se lehce může dostat do situace, kdy kampaň přináší stále méně a méně poptávek. Proto je minimálně čas od času dobré provést kontrolu a optimalizaci kampaně. Tedy, v případě, že Vám kampaň dobře slouží a získává nové poptávky, zasahovat do ničeho nemusíte. Můžete jen dobíjet kredit. Pokud se ale čísla spíše hroší nebo Vám přijde investice do poptávky moc velká, můžete se na nás obrátit a my Vám zkusíme pomoci zase výsledky vylepšit.POPTÁVKOVÝ AUTOMAT: K čemu slouží aplikace Typeform
Je to speciální aplikace na tvorbu moderních krokových formulářů. Těchto formulářů jsme Vám schopni vytvořit více. V základním řešení ale máte 1 vyladěný poptávkový formulář na sběr potencionálních zákazníků a jejich požadavků. Následně tento požadavek napojíme na aplikaci PODIO, kde budete moci tento požadavek obsloužit.VYLEPŠENÝ POPTÁVKOVÝ AUTOMAT: K čemu slouží aplikace PODIO?
Ve stručnosti: „Je to místo, kam úspěšní podnikatelé chodí každý den a kontrolují zde stav zakázek, potencionálních zájemců o Vaše služby či požadavky na podporu stávajících zákazníků.“ Velké firmy tomu říkají CRM. Ale my pro Vás připravíme jen jednoduchou verzi pro jednoduché každodenní používání. Když je CRM správně nastavené, tak zde také vidíte veškerou aktivitu Vašich kolegů, včetně emailové komunikace k jednotlivým zakázkám. A když je CRM nastavené perfektně, tak se automaticky veškeré příchozí požadavky rovnou řadí mezi úkoly k vyřízení konkrétnímu zaměstnanci. Vy pak můžete jen sledovat jak bylo vše vyřízeno ke spokojenosti zákazníka.VYLEPŠENÝ POPTÁVKOVÝ AUTOMAT: K čemu slouží aplikace globiMail?
O této aplikaci vlastně ani při používání téměř vědět nebudete, je to rozšíření aplikace PODIO, takže jediné co potřebujete vědět, že díky nastavení pro Vaši firmu, budete moci přímo z PODIA odpovídat vašimi firemními emaily, vč. Vašich firemních podpisů. Veškerá pracovní emailová komunikace tak zůstane přímo u karty Vašeho klienta. Je to úžasná věc obzvláště ve chvíli, kdy řešíte zakázkovou výrobu či poskytujete klientům služby dlouhodobě. Samozřejmě narůstá na významu, ve chvíli, kdy máte své kolegy. Pak je to ideální opatření na možnou zastupitelnost v týmu.PRODEJNÍ AUTOMAT: K čemu slouží aplikace SimpleShop?
Jde o automatizovaný prodejní formulář na vašem webu. Zajistí Vám vystavení a odesílání objednávky a faktury. Můžete díky němu prodávat i digitální produkty online. Je možné také vytvářte členské placené sekce. Můžete také jednoduše pracovat se slevovými kupóny. V základní nabídce od nás Vám zajistíme kompletní nastavení aplikace a nastavení prodeje až 3 produktů.